Via | St, 08/27/2014 - 14:16

10 tipů, jak bojovat s cholesterolem

 

 

 

  • Jezte pestrou a vyváženou stravu.
  • Jezte více zeleniny a ovoce. Snažte se zařadit zejména zeleninu či ovoce ke každému jídlu během dne.
  • Vybírejte celozrnné výrobky (chléb, pečivo, těstoviny). Upřednostňujte rýži natural.
  • Volte dobré tuky – rostlinné oleje (řepkový, olivový, slunečnicový) a kvalitní margaríny z nich vyrobené.
  • Zařaďte do jídelníčku fazole, hrách a čočku.
  • Vybírejte libové maso, masné výrobky a mléčné výrobky s nižším obsahem tuku.
  • Omezujte sůl. Pro zlepšení chuti pokrmů používejte bylinky a koření.
  • Pijte přednostně vodu, neslazený čaj a nízkoenergetické nápoje.
  • Udržujte si správnou tělesnou hmotnost (BMI 18,5–25).
  • Pravidelně se aktivně hýbejte alespoň 30 minut každý den.

 

 

Rozšířit

Nahlásit tento příspěvek

Přidat komentář

0 Komentáře